A Chance Arrangement
Riften városában járva Brynjolf segítséget kér tőled egy piszkos munkában. Míg ő eltereli a környéken lévők figyelmét neked el kell lopnod Madesi gyűrűjét az ékszeres ládájából. A bűntényt azonban rá kell kenned Brand-Shei-re a gyűrű zsebébe helyezésével.
Taking Care of Business
Brynjolf megelégedett a teljesítményeddel, de ha további piszkos munkákban szeretnél részt venni további próbáltatásokat kell kiállnod. Először is el kell jutnod épségben a Ragged Flagonba, ami a Ratway-en keresztül érhető el. Az utat lényegesen lerövidítheted, ha képes vagy kinyitni az Expert szintű zárat. Elérve a tolvajok rejtekhelyét Brynjolf újabb feladatot bíz rád. Három Riften-i üzletvezető nem hajlandó kifizetni a védelmi díjat, ezeket kell behajtanod. A személyek: Keerava, Haelga és Bersi Honey-Hand. Mindhárom alak elutasítja a könnyebb utat így különböző cselekkel kell kiszedned a lét belőlük.
- Keerava-t a The Bee and Barb-ban találod, szintúgy Talen-Jei-t, aki elárulja, hol tartózkodik Keerava családja. E tudás birtokában hajlandó lesz kifizetni a tartozásait a khajiit nő.
- Haelga egy kisebb szállót vezet, a legféltettebb kincse Dibella szobra. Lopd el majd fenyegesd meg Haelga-t és máris előkotorja a tartozást.
- A Pawned Prawn kereskedője, Bersi Honey-Hand egy keménykezű férfi, ám a vele szemközti váza eltörésével ő maga is megtörik.
A személyek felkeresésének sorrendjét kedvtől függően választhatod, ám az utolsó célpont már hallott felőled és hajlandó lesz első kérésre megadni a pénzt.
Brynjolf-hoz visszatérve megkapod a jutalmad és bevezet a céh titkaiba, ezzel bekerülve a céh tagjai közé.
Mielőtt továbbmész a következő küldetésre beszélj Tonila-val, akitől megkapod a Thieves Guild Armor szettet.
Loud and Clear
El kell látogatnod a Goldenglow Estate nevezetű méz farmra nem mesze Riften-től. A küldetésed, hogy égess el 3 méhkast és ürítsd ki Aringoth széfét.
Háromnál több méhkas elégetése esetén nem kapod meg a fizetségedet, továbbá a küldetés lényege, hogy senki se vegyen észre. A gyilkolást a céh szabályai tiltják! Erre a következő küldetésekben is ügyelj.
A szigetre érve Fáklya, vagy valamilyen tűz elemű mágia használatával égesd fel a méhkasokat, majd vedd az irányt a ház felé. A két feladatot fordítva is végrehajthatod, ha a méhkasokat a házból való távozást követően égeted fel.
Vex elárulta, hogy van egy csatornarendszer a szigeten, amivel könnyebben megközelítheted a házat. A hátsó ajtó Expert szintű zárral van lakatolva, a bejárati ajtó viszont jól őrzött.
A széf a pincében található, a kulcs viszont, ami nyitja, az emeleten Aringoth szobájában. A széf kinyitásához nem szükséges a kulcs, Expert szintű zárral van lezárva, ami tolvajkulccsal feltörhető.
Aringoth szobájában található a Queen Bee Statue tárgy is, ami a Tolvajok Céhe egyik mellékküldetéséhez tartozik.
Ha elég magas a Beszéd képességed, el is kérheted Aringoth-tól a kulcsot, vagy el is lophatod tőle. Ha egyik se sikerül nyugodtan megölheted és elveheted a kulcsot a holttestéről. Ezután vedd az irányt a pincébe. Vigyázz a folyosón járkáló őrre, nehogy belefuss!
Tipp: Ha észrevesz a széfet őrző őr fuss tovább, le a csatornába, várj egy kicsit majd térj vissza.
Miután kiürítetted a széfet és felégetted a méhkasokat nincs más dolgod, mint felvenni a jutalmadat Brynjolf-tól.
Dampened Spirits
Következő küldetésedet egyenesen Maven Black-Briar-től kapod, Riften városának leggazdagabb, legbefolyásosabb személyétől. Mavennek elküld Whiterun városába, hogy keresd fel Mallus Maccius-t a fogadóban. Mallus terve a következő: A Honningbrew Meadery vezetőjét, Sabjorn-t ki kell iktatni a bizniszből. Ehhez tökéletes alkalom a pincében elszaporodott patkányok. Ajánld fel segítségedet Sabjorn-nak, aki átnyújtja a patkánymérget. Azonban ne csak a patkányok fészkét mérgezd meg, hanem a sört is.
Sabjorn-t meggyőzve, vagy megfenyegetve elérheted, hogy előre megkapd a fizetséged felét, a másik felét nem fogod megkapni, mert nem lesz rá alkalom. Miután megkaptad a pince kulcsát és a mérget irány az alaksor. A vérszomjas patkányokon végigverekedve magad a patkányfészek közelében összefutsz Hamelynnel, aki magasabb nehézségi szinten nagyobb gondot is okozhat. Páncélzata nincsen, de a tűzmágiájával vigyázni kell, emellett gyógyítani is tudja magát. Ha ez nem lenne elég még egy rakás patkány is körül veszi. Erősen ajánlott egy Követőt alkalmazni erre a harcra, aki bírja az erős ütéseket.
Ha sikerült kivégezned nincs más dolgod, mint megmérgezni a fészket és folytatni az utat a barlangon át. Önts egy kis mérget a sörbe is, fent az emeleten. A kijárati ajtó kulcsa ott lóg az ajtó mellett.
Térj vissza Sabjorn-hoz és nézd végig hogyan teszik hidegre, ezzel Mallus Maccius megszerzi a Honningbrew Meadery vezetői szerepét. Távozás előtt még kutasd át Sabjorn irodáját és vedd ki a fiókból az iratokat.
Ne felejtsd el kinyitni az Expert zárat, ami mögött megtalálod a Honningbrew Decanter-t, ami szintén része a Tolvajok Céhe mellékküldetésnek.
A küldetésed ezzel véget ért, térj vissza Maven Black-Briar-hoz és vedd fel a jutalmad, majd értesítsd Brynjolf-ot az eseményekről.
Scoundrel's Folly
Kiderült, hogy mind a Goldenglow Estate és a Honningbrew Meadery adásvétele mögött egy Gulum-Ei nevű argóniai áll. Feladatod felkutatni őt Solitude-ban. Winking Skeever kocsmában találhatod. Extrém magas Beszédkészséggel meggyőzheted, hogy mondja el mit tud, azonban ha ez nem sikerül még mindig áll az az opció, hogy az információért cserébe ellopsz egy borkészletet a palotából. Ebben semmi bonyolult nincs, besétálsz a palotába és elveszed a láda bort. Hiába szerzed meg neki a bort, hasznos infóval így sem tud szolgálni, ezért követned kell. El kell sétálnod a kikötőhöz, le egészen az East Empire Company Warehouse-ig.
A lopakodás itt válik izgalmassá, ugyanis tiltott helyen jársz, így rád támadnak, ha kiszúrnak. Tanácsos a polcok tetején végigsétálni a lebukás esélyének csökkentésére.
Ismét egy mellékküldetéshez szükséges kellék: Fent a kapitány irodájában (faház) egy East Empire Shipping Map
Ha sikerült átsurrannod a raktáron, be a barlangba, nem szükséges tovább lopakodnod, szabadon lemészárolhatsz bárkit. Kivéve Gulum-Ei-t! Ha megölöd, oda a jutalmad. Amint végigverekedted magad a banditákon és megtaláltad az argóniait egyből elárul neked mindent mikor halállal fenyegeted. Megtudod, hogy Karliah a titokzatos személy. Rohanj vissza a céhbe elmondani Mercer-nek a fejleményeket. Gulum-Ei mögött található három kar, a középsőt meghúzva kinyílik egy titkos átjáró, ami kivezet a barlangból.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése